יום עיון בנושא "יישומי סטטיסטיקה בשיווק"

הכנס השלישי של הקבוצה הישראלית ליישומי סטטיסטיקה בתעשייה ובעסקים – isENBIS

יום עיון בנושא "יישומי סטטיסטיקה בשיווק"

יום ראשון, י"א באייר תש"ע, 25 באפריל 2010

קריית האוניברסיטה הפתוחה ע"ש דורותי דה רוטשילד

אולם נוידרפר, דרך האוניברסיטה 1, רעננה

(הכניסה לחניה מרחוב ויצמן – צומת רעננה צפון; החניה ללא תשלום)

כניסה חופשית עם רישום מוקדם באתר http://www.kpa.co.il/isENBIS

15:00 – 14:30  התכנסות ורישום

מנחה: פרופ' דוד שטיינברג חוג לסטטיסטיקה וחקר ביצועים, בית הספר למדעי המתמטיקה, אוניברסיטת תל אביב

15:10 – 15:00 ברכות: פרופ' עירד בן גל, המחלקה להנדסת תעשייה, אוניברסיטת תל אביב, ד"ר יובל כהן, הנדסת תעשיה וניהול האוניברסיטה הפתוחה

15:40 – 15:10 רות לוריא, מנהלת המחקר, מחלקת השיווק הקמעונאי, קוקה קולה: "אם לא תשאל, איך תדע?"

16:10 – 15:40 ד"ר יובל כהן, ראש התוכנית להנדסת תעשייה וניהול, האוניברסיטה הפתוחה: "שיווק חבילות הנחה לקמעונאים עם ביקוש אקראי"

16:30 – 16:10 הפסקת קפה

17:00 – 16:30 פרופ' רון קנת KPA בע"מ, ואוניברסיטת טורינו, נשיא לשעבר של  ENBIS: "פעילויות מתוכננות של ENBIS"

17:30 – 17:00 מנו גבע, מנכ"ל מכון המחקר "מדגם" ויו"ר איגוד מכוני המחקר הישראלי: "סקרי דעת קהל ומחקרי שוק באינטרנט"

18:00 – 17:30 ד"ר דיאמנטה בנסוןקרעי, האוניברסיטה הפתוחה: "חיזוי חדירה לשוק של מוצרים חדשים בעלי עקומת ביקוש בצורת S באמצעות שיטת RMM (Response Modeling Methodology)"

פרטים והרשמה: KPA בע"מ, ת"ד 2525 רעננה 43100,

טל':  7408442 – 09, פקס': 7408443- 09  דוא"ל: [email protected]

השאר תגובה